Головна | Реєстрація | Вхід | RSSНеділя, 26.10.2025, 12:27

Сайт вчителя початкових класів Ільчук Любові Петрівни!

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 6
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Сценарій "Розкажи мені про себе"

Розкажи мені про себе

На світі можна жить без еталонів,
 

По-різному дивитися на світ:
 

Широкими очима, з-під долоні,
 

Крізь пальці, у кватирку,
 

З-за воріт.
 

Від цього світ не зменшиться нітрохи,
 

А все залежить від людських зіниць –
 

В широких відіб’ється вся епоха,
 

У звужених ~ збіговисько дрібниць
 

    (Ліна Костенко)
 

 

Розкажи мені про себе
 

Мета. Ближче познайомитися з учнями класу, дізнатися про їхні інтереси, мрії; виховувати такі риси характеру як доброта, милосердя, дружба, товариськість.
 

Обладнання. Вислови, прислів’я, приказки.
 

(Скажи, хто твій друг, і я скажу, хто ти. Не той друг, що лащиться, а той, що печалиться. Дерево міцне корінням, а людина – друзями.)

 Епіграф. Посієш вчинок – пожнеш звичку, посієш звичку – пожнеш характер, посієш характер – пожнеш долю.
 

Вступне слово вчителя.
 

Сьогодні у нас година знайомства «Розкажи мені про себе». Сама тема говорить про те, що ми більше розкажемо один одному про себе, свої захоплення, мрії, бажання. Бо разом живемо в одній класній сім’ї, але чи знаємо один одного? Нашу розмову-знайомство мені хочеться почати словами відомого поета Василя Симоненка:
 

Ти знаєш, що ти – людина?     Більше тебе не буде
 

Ти знаєш про це чи ні?     Завтра на цій землі,
 

Усмішка твоя – єдина.     Інші ходитимуть люди –
 

Мука твоя – єдина.     Добрі, ласкаві і злі.
 

Очі твої одні.
 

Сьогодні усе для тебе –     Бо ти на землі – людина,
 

Озера, гаї, степи.     І хочеш того чи ні –
 

І жити спішити треба,     Усмішка твоя – єдина,
 

Кохати спішити треба –     Мука твоя – єдина,
 

Гляди ж, не проспи.     Очі твої – одні.
 

Кожна людина живе на землі тільки одне життя, а тому варто задуматись над тим, як його прожити. Адже «більше тебе не буде завтра на цій землі, інші ходитимуть люди – добрі, ласкаві і злі». А яка згадка залишиться про тебе, що корисного зробиш ти, щоб люди не забули тебе?
 

У кожного з нас від народження з’являються свої принципи: один любить спокій, буденність, простоту, скромність, інший – навпаки: неспокій, святковість, вишуканість. Одні ростуть і виховуються в сім’ях, де панує любов, злагода, людяність, достаток, а інші – в сім’ях, де можна почути сварки, образи, немає повного достатку. Але кожен з нас зі своїм народженням одержав право на життя і повинен думати зараз над кожним своїм кроком, вчинком. Перед кожним з нас повинна бути якась мета, мрія, яку хочеться здобути, досягти.
 

А зараз кожен розкаже про себе, про свої улюблені заняття, мрії, бажання.
 

(Лине тиха мелодія, і учні розказують про себе.)
 

Дуже важливо в житті мати товариша, подругу, з якими можна розділити свою радість і горе, поділитися найпотаємнішим. Справжній товариш ніколи не залишить в біді, з ним завжди приємно. Але пам’ятаймо прислів’я: «Друга шукай, а знайдеш – тримай». Ми не повинні зраджувати дружбу, робити неприємне тому, з ким дружиш.
 

Практична робота «Як поведешся в такій ситуації?»
 

Учні читають завдання і висловлюють свої думки.
 

1.     Уяви, що ти з друзями знайшов загублений вчителем листок. На
ньому – розв’язання завдань завтрашньої контрольної роботи. Друзі
сказали тобі, якщо не скажеш вчителеві, то всім забезпечені хороші
оцінки з контрольної роботи. Як ти зробиш? Послухаєш друзів? Повідомиш вчителя про знахідку?
 

2.     Перед фізкультурою двоє учнів вирішили: давайте-но підемо з
уроків. Якщо підуть усі – то нікому нічого не буде. Учні пішли, та
потім виявилося, що дехто залишився. І серед них якраз ті двоє. Тих,
що пішли з уроків, покарано. Як оцінюєте вчинок тих учнів, які організували втечу, а самі не втекли? А як – вчинок решти учнів, тобто тих,
що втекли?
 

3.     Декілька днів Оксана не з’являлася до школи. Ніхто: ні вчителька, ні учні не знали, що з нею сталося. І ось Оксана в школі. В неї
дуже сумний вираз обличчя, в очах винуватість. На класних зборах
вчителька і учні посварили Оксану за погане відвідування школи, знизили поведінку. Ніхто з однокласників не захистив дівчину. Оксана,
вийшовши з класу, заплакала. Чи правильно поступили вчителька
і учні? Що зробили б ви, будучи її однокласником чи однокласницею?
 

4. Кожного дня Марійка приходила в школу в іншому одязі. Всі
дівчата тільки тихенько поглядали на неї, заздрили, а вона вихваляла
ся, що батько приїде з Німеччини і ще привезе. Однокласниці почували себе ніяково, тому що вся увага хлопців була звернута тільки на
Марійку. Вона перестала дружити з своїми однокласницями, бо вва жала їх несучасними. Як ви оцінюєте поведінку Марійки? Що зробили б ви, будучи її однокласником чи однокласницею? Чи правильно поступали хлопці?
 

4.     Ви запропонували дружбу дівчині з сусіднього класу. Вона погодилась. Ви разом з нею ходите в школу, інколи готуєте уроки, слухаєте музику. Але одного разу ваш товариш сказав їй, що ви – нечесна людина, що, крім неї, у вас ще багато подруг. Дівчина, вислухавши це, не захотіла більше з вами спілкуватися, бачити вас. Хто винен у цьому? Як оцінюєте вчинок свого товариша? Чи продовжуватимете з ним дружити? Як плануєте помиритися з дівчиною?
 

5.     Уяви таку ситуацію: у ваш клас поступила на навчання нова
учениця (прибула з іншої школи). Твої однокласники не прийняли її,
глузують з неї. Дівчата також не дуже охочі дружити з нею. А нова
учениця попала подобатись тобі. Як ти діятимеш в такій ситуації?
 

 

§  Підтримуватимеш однокласників і ніколи не заступатимешся за неї?
 

§  Почнеш дружити з цією дівчиною і не звертатимеш ні на кого уваги?
 

§  Просто будеш ждати і спостерігати, що буде далі?
 

§  Чи поступиш якось інакше?
 

 

1.     В тебе незабаром день народження. Хочеш запросити своїх друзів.
Весь час займаєшся прибиранням. І ось святковий торт на столі, всі
друзі зібралися. Ти запросив до столу і своїх батьків та молодшу
сестричку. Та дехто з гостей був проти того, щоб батьки були присутні. Як поступиш в такій ситуації?
 

2.     Як ти уявляєш собі шкільну дружбу міх хлопцем і дівчиною?
Чи віриш у те, що пізніше вона може перерости в любов?
 

9.    Твій батько зловживає алкоголем. Твої шкільні друзі знають
про це і постійно глузують з тебе. Що робитимеш в такій ситуації?
 

10.    Якось однокласник запросив тебе послухати музику. Ти пообі
цяв обов’язково прийти. І ось у тебе з’явився вільний час і ти згадав
про запрошення. Коли прийшов до нього, то побачив ще багатьох
хлопців. Вас швидко познайомили. А через деякий час тобі запропонували сигарети. Ти ніколи ще не курив. Як поступиш в даній ситуації?
 

Підсумок.
 

Як бачимо, в житті є багато різних ситуацій, в яких опиняється та чи інша людина. Тому треба бути, насамперед, розсудливим, розумним, не квапитись з рішеннями і висновками, вміти розрізнити, де справжня дружба, а де ні.
 

Наша розмова-знайомство підходить до кінця. Не знаю, чи були всі щирими, відвертими, чи почерпнули для себе щось корисне? Та хочу, щоб ви зрозуміли, що людина повинна жити прекрасним, повним надій і сподівань життям. Бо, як сказав славний Кобзар Т. Шевченко, «…не гнилою колодою по світу валятись… А жити, серцем жити і людей любити».
 

Де б ви не були, ким би не стали, у першу чергу повинні бути Людиною-християнином.

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Жовтень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Друзі сайту
  • Official Blog
  • uCoz Community
  • FAQ
  • Textbook

  • Copyright MyCorp © 2025
    uCoz